Pochvalte kytky, když kvetou, poděkujte stromům na procházce, že rostou,
těšte se ze zpěvů ptáků, že je můžete ještě slyšet..
je mnoho a mnoho krásy na Zemi a můžeme ji denně rozšiřovat svým přispěním.

Dech jsou dveře k Výšinám

30. května 2008 v 21:29 | LoV. |  Esoterika
Neuvědomujeme si dostatečně roli dýchání. I vesmír "dýchá". Nyní se nachází ve fázi nádechu.


Rozpíná se, žije, rozvíjí, je aktivní, vyvíjí k bodu kulminace, kdy dojde k obratu, zklidňování..

Dech nám umožňuje přístup k onomu společnému. S dechem do nás vstupuje neviditelné médium, která se zdaleka neskládá jen ze vzduchu, o němž každý ví. Proto nás spojuje i otevírá bránu do kosmu. Tam jsou záření, či vibrace /můžeme to nazývat mnoha slovy/, tam je něco smysly člověka nepostižitelné.

Tam jsou vibrace zdraví, štěstí a lásky.

Pak nám může být splněno cokoli, za podmínky: že my - já nepoškozuji jiné.

Zlá přání se vracejí jako bumerang formou nemocí, neštěstí a smrti.

Rytmický dech
Plný jogínský dech má nádech od břicha přes hrudník po klíční kosti a výdech odshora vedený zpět dolů jakoby vydechnutý v představě břichem, vědomě a s volní (žádnou) námahou.
Poloha k nácviku: ve stoje nebo v leže, nikoli v sedě.
Učíme se pomaličku zvolna výhledově dýchat podle tepu, Zpravidla trvá nádech na 4 údery tepové a výdech taktéž, ba i pomaleji, čili na více úderu tepu.

Zadržování dechu
Asi po týdnu nádech na 4 tepy, zadržení v nádechu na 4 tepy a výdech na 4 tepy.

Pozor!!
Při bušení srdce ihned, kdykoliv v onu chvíli přerušit. Nácvik opakujte od počátku další den, opakujte jen 3 x a další den přidejte, tedy 4 x. Postupujte pomalu. Tak jako když se dítě učí co neumí, chodit. Tak dojdete k jistým výsledkům. Naopak k potížím, jako když si dítě rozbije nožky..

Rytmus
Po zvládnutí dle Vašeho pocitu asi týden; můžete prodlužovat z 4-4-4 (nádech, výdech, nic-zadržet) pozvolna na 8-8-8 v horizontu například po několika měsících. Tedy zdůrazňuji, že 8-8-8 máte nacvičeno po 4 a více měsících. Do té doby to lze jednou denně zkusit a dost. Zbytek nácviku zůstaňte u nižšího počtu, kde jste právě došli.

Pozor!!
Tento dech není vhodný: při chorobách srdce, hrtanu a plic, pro každého před spaním necvičit a také nikomu neprospěje po jídle.

Frekvence nácviku:
Až 3 x denně.
Minimálně 15 minut před jídlem.

Význam:
Rytmickým dechem čerpáme pránu, ta je pro člověka spojením s Universem.
1) Můžete nadechovat mentálně projevené konkrétní přání. Vdechujte vědomě zdraví, lásku, .. zejm. v tatvě prithiwi, nosní dírky mají být nejlépe, efektivně otočeny k západu.
2) Když cvičíte v apasu: jste otočeni k východu.
3) Když procvičujete spojení s Vesmírem v tejasu: máte být obrácení k jihu.
Po cvičení relaxujeme tak dlouho, až se dostaneme do naprostého normálního zklidnění. Neusněte.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Zkuste si během dne všimnout svého dechu a vědomě jej chvíli sledovat, uděláte to?

Určitě ano. 50% (12)
No jestli si vzpomenu.. 12.5% (3)
Na co, ne. 8.3% (2)
Bojím se si pozorovat dýchání. 12.5% (3)
Nedělá mi dobře, všímat si této automatické funkce.. 16.7% (4)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama